Arkadaşlar bu yazımda size nasıl kilo verdiğimi ve nasıl forma girdiğimi anlatacağım.

Öncelikle herkese merhaba, Benim adım Funda Erkan. Son zamanlarda beni tanıyan herkes fazla kilolarımdan nasıl kurtulduğumu ve nasıl forma girdiğimi soruyor. Paylaştığım fotoğraflarımın altına onlarca yorum geliyor. Ben bu yorumlara elimden geldiğince cevap vermeye çalışıyorum fakat bu yazımla herkes sorusuna cevap bulabilecek. Bugün blogumda nasıl forma girdiğimi, fazla kilolarımdan nasıl kurtulduğumu ve selülitlerimin nasıl yok olduğundan bahsedeceğim.

Herkese yardımcı olmak adına bu yazıyı buraya yazmak ve tüm sorulara cevap vermek istiyorum. Kısa zamanda nasıl 26 kilo vererek fit bir vucüda sahip oldum?

Aslında ben hep kiloluydum ve hiç bir zaman fit olamadım. Anladım ki ne olursa olsun hedefime ulaşmam için biraz çaba harcamam gerekiyor. Zayıflamak ve sıkılaşmak için o kadar çok yöntem denedim ki ben bile sayısını unuttum ama bu yöntem kesinlikle işe yaradı!.

Fotoğraflarımda da gördüğünüz gibi sonuçları mükemmel oldu!

Arkadaşlar her işte olduğu gibi kilolarınızdan kurtulmak içinde zayıf ve formda olduğunuzu hayal ederek kendinizi motive etmeniz gerekiyor!. Bende herkes gibi istediğimi giymek ve yazın çekinmeden utanmadan denize gitmek istiyordum. Eşimle yanyana geldiğimde benden çekinmemesini ve çocuklarımın güzel bir anneleri olduğu için mutlu olmalarını istiyordum.

Ben zayıflamadan önce kilom yaklaşık 90 civarındaydı. Her ne kadar dışardan bakanlar kilolarımın onlar için sorun olmadığını söyleselerde bir ortamda çoğu zaman olumsuz tepkilere maruz kalabiliyordum.

İş ortamımda arkamdan dalga geçildiğini duyuyordum. Ben ne kadar ılımlı olsamda insanın her haliyle mutlu olabileceğini bilsemde sonuçta fazla kilolarımızda iş hayatında bizim için bir eksidir. Yaklaşık 6 ay önce bunu kafaya taktığım için işime odaklanamadım ve işten çıkarıldım. Bunun sebebi hem işime odaklanamamdı hemde şirket içindeki uyumsuzluğumdu. Kendimi hiçbir zaman bu kadar kötü hissetmemiştim. Karar aldım ve daha iyi bir vucüda sahip olmak için hedefimi belirledim.

Peki ben kilolarımdan ve sonrasında oluşan selülitlerimden nasıl kurtuldum?.


Kilo vermeye karar verdikten sonra ilk olarak yemek yemeyi bırakmayı ve bu sayede çok rahat kilo vereceğimi düşündüm. Ne yazık ki düşündüğüm gibi olmadı. Neredeyse dünyanın bütün diyetlerini denedim. Böyle olmayacağını anladıktan sonra bir eğitmene gittim. Fakat halsizlik üstüme binmeye başlamıştı. Stres ve boşluk yüzünden kilom hiç azalmıyordu! Yaşımdan dolayı mı kilo veremedim diye düşündüm. 28 yaşında bir bayan olarak hep böyle şişman ve mutsuz olacağımı düşündüm.

Benim bir kız arkadaşım var. Yurtdışından ıvır zıvır taşıyor ve internetten satışını yapıyor. Arkadaşımla samimi olduğumuz için ona içimi döktüm. Ona diyetten koptuğumu ve hiçbir şekilde kilo veremediğimi anlattım. Bir gün yeni bir Pekin seyahatinden sonra beni aradı ve benim için bir hediyesi olduğunu söyledi. Bende bir elbise getirdiğini düşünerek üzgün bir şekilde getirdiği elbiseye sığamayacağımı söyledim. O da hediyesinin bununla alakalı olduğunu ama bir elbise olmadığını söyledi. Sonuç olarak beni ikna etti ve bekledim.

Arkadaşım hediyesini getirdiğinde açtım ve kontrol ettim içerisinde 30 adet jel bulunan bu setin ne işe yaradığını sordum. Oda bana bu jelin Yurtdışında satış rekorları kıran yağ yakıcı bir jel olduğundan bahsetti. Çindeki bir çok kadın fast food tükettikleri için fazla kilolarıyla mücadele etmek için bu jeli kullanıyormuş.

Bende bir umut ne kaybedicem diyerek kullanıcağımı söyledim. Kullanmasıda çok kolaydı. Sadece gece yatmadan önce jeli yağ yakmak istediğimiz bölgeye sürüyoruz.
Jelin yanında bi kaç hareketi gün içinde 30 dakika ayırarak yaptığımda bir ayda çok fazla kilo kaybı olucağını söylemişti. Çekindiğim için kimyasal olup olmadığını sordum fakat bitkisel ve yan etkisi olmayan bir formül olduğunu söyledi. İsmi Nano Thermal Gel'di. Nano teknolojiyi duymuşsunuzdur buda Nano teknoloji ile üretilen bir yağ yakıcıymış.

Tekrar konuya dönecek olursak; Katya bana mucizevi zayıflama jelini getirdi. Nano Thermal Gel isimli bu mucizevi formül bir anda benim hayatımı değiştirmişti. Her geçen gün fazla kilolarımdan kurtuluyor ve sonrasında oluşan sarkmalar yok oluyordu.
Sonuç olarak hiçbir şey için umudunuzu kaybetmeyin ve denemekten korkmayın. Benim 89 kilodan 63 kiloya kadar düşmem şans değildi azimle bu kadar kilo verdim. Eğer sizde azim yaparak kendinize hedef koyarsanız ve hiçbir zaman pes etmezseniz 1 aydaki mucizevi değişimi görürsünüz. Bana bu kadar çok kilo vermenizdeki en büyük etken nedir diye sorarsanız bana en çok yardımcı olan etken Nano Thermal Gel idi.

BU KADAR HIZLI KİLO VERMEMİN SEBEBİ NEYDİ?

Nano Teknolojiye sahip Nano Thermal Gel yağ katmanlarını yakmak ve hızlı kilo vermek için gerekli içeriğe sahiptir ve metabolik düzeninizi tekrar ayarlamanızı sağlar. En enteresan kısımlardan biriside kuşkusuz bir ayda bu kadar fazla kilo vermem oldu. Ürünü internetten yani sitesinden buldum. Ürün yani Nano Thermal Gel Yurtdışından gelenle aynı ambalajdaydı. Kesinlikle tereddüt etmeyin ve sipariş verin. Çünkü birçok sağlık kuruluşu tarafından ürünün sağlıklı olduğu kanıtlanmış. Kendim denedim ve ürünün birçok tanınmış çaydan ve diyetten daha yararlı olduğunu gördüm.
  1. ava Özge Çağlar

    İyi Günler Nurbanu Hanım. Çok iyi görünüyorsunuz. Geçmişteki halinizden eser kalmamış.

  2. ava Aynur Yıldız

    Arkadaşlar Nano Thermal Gel'i bi kaç yerde daha görmüştüm gerçekten bu kadar etkili mi?. Kullananlar yorumlarını paylaşabilirmi?.

  3. ava Şerife Uyar

    Bende zayıflamak için onlarca yöntem denedim. Kuzenimin önerisi üzerine Nano Thermal Gel'i karşılaştım ve etkileri gerçekten mükemmel. Sadece bir ayda selülitlerimden kurtularak sıkılaşmayı başardım.

  4. ava Esra Duraker

    Arkadaşlar ben yazımda Nano Thermal Gel'den bahsedicem. Bende kullandım ve sonuçları gerçekten harika.

  5. ava Didem Bingöl

    Ünlülerin paylaşımlarını pek takip etmiyorum ama sizi tanıyorum ve güveniyorum Nurbanu Hanım gerçekten denicem.

  6. ava Selma Arslan

    Ben en kısa zamanda denicem sizin değişiminiz içinde çok sevindim Nurbanu Hanım. Tebrikler.

  7. ava Dilek Hanım

    Nano Thermal Gel'i sipariş verdim ve elime ulaştı. Umarım sizin gibi bende incelirim Nurbanu Hanım.

  8. ava Gülçin Çiftçi

    Yaşınız 35’i aştığı zaman fazla kilo vermek zor geliyor. Ama bu yöntemle hiçbir şey zor değil.! Ablamın tavsiyesi üzerine kullanmaya başladım ve 1 ayda 16cm inceldim. sizi tebrik ediyorum.

  9. ava Esma

    Nurbanu Hanım benim komşum nasıl inceldiğini gerçekten merak ediyordum. Kendisine sorma fırsatı bulamadım ama bu yazı herşeyi açıklıyor :)

  10. ava Gülcan Okur

    Tüm hayatım boyunca kilolarım ve fazlalıklarım yüzünden arkadaşlarım benle dalga geçti ama web sitesindenNano Thermal Gel'i sipariş ettikten sonra çok değiştim. Düzenli olarak kullandıktan sonra sıkılaştığımı ve fazlalıklarımdan kurtulduğumu farkettim. Benle aynı kadere sahip arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ederim.

  11. ava Tülin Aktaş

    Nur Bozar'da bu diyetle sıkılaşıyormuş. Umarım bende Nano Thermal Gel ile onun gibi sıkı bir vucüda sahip olurum.

  12. ava Meltem Köklü

    Bende Nano Thermal Gel'i 2 haftadır kullanıyorum fakat sadece 5 cm inceldim. Bunun sebebi düzenli kullanmamam olsa gerek. İşten çıkınca sipariş verip düzenli kullanmaya başlıcam ozaman daha etkili olucaktır.

  13. ava Tuba Yiğit

    Arkadaşımda bu yöntemden bahsetmişti tam 20 kilo verdiğini söylüyordu. Kesinlikle deniyicem.

  14. ava Çocukluk rüyası

    Türk erkekleri Türk kadınlarının kendilerine bakmadığını söyleyerek başka kadınlarla ilgileniyor bende kendime bu ürünü satın alarak bakmaya başlıcam artık.

  15. ava Sinem Avcı

    21.yüzyılda yaşıyoruz ve erkekler artık bakımlı kadınlarla konuşmayı seviyor. Bizde kendimize özen göstermeliyiz.

  16. ava Öznur Güzel

    Tamamen katılıyorum.

  17. ava Ayşegül Turan

    Kızlar bende aynı fikirdeyim her ne olursa olsun hiçbir kadın kilolu bir erkekle evlenmek istemiyorsa hiçbir erkekte kilolu bir kadınla evlenmek istemez. Benim sevgilim kilolarımdan kurtulunca bana daha yakın davranmaya başladı.

  18. ava Nirgül Kutlu

    Bunu nereden alabilirim ki?

  19. ava Hatice Aytekin

    Nirgül Hanım ben ben buraya tıklayaraksatın aldım. Bu yöntem egrçekten mükemmel bir buluştur. Spor salonlarında geçirdiğim zamana çok acıyorum keşke daha önceden tanışsaydım Nano Thermal Gel ile.

  20. ava Seda Güzel

    Ben Nano Thermal Gel'i spor yaparak kullanmaya başladım ve vucüdum çok güzel bi görüntü aldı.

  21. ava Funda Erkan

    Bunun imkansız olduğunu düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz! Doğum yaptıktan sonra çok kilo alıp çirkin oldum. Kocamla boşanmak üzereydik. Bir sosyal ağda kilo vermiş TV sunucusunun resimleri gördüm. Ben de aynı ince bedene sahip olmayı istedim! Resmi siteden sipariş ettiğim koliyi 1 günde getirdiler. İşte benim sonucum!